سیستم های نظارت تصویری

اخبار، آموزش، مشاوره، رفع مشکل و اجرا

سیستم های نظارت تصویری

اخبار، آموزش، مشاوره، رفع مشکل و اجرا

در این وبلاگ قصد دارم تا تجارب سال های فعالیت خود در زمینه سیستم های نظارت تصویری آنالوگ و تحت شبکه را در اختیار شما دوستان عزیز نصاب و استفاده کنندگان این سیستم ها قرار دهم.
به امید خدا بنده به آرامی مطالب را در این وبلاگ قرار خواهم داد. امیدوارم با نظرات و سوالات خود اینجانب را در تکمیل نمودن مطالب این وبلاگ یاری نمایید.
vahsal66@hotmail.com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

این سیستم با عملکردی بالاتر، افزایش بهره فشرده سازی، فواصل انتقالی طولانی تر و تکنولوژی تغذیه روی کواکسیال، با تمامی سیستم های موجود تحت شبکه و آنالوگ سازندگان مختلف سازگار است.

hikvisionturbohd3

 

کاربران سیستم های آنالوگ می توانند از رزولوشن 5 مگاپیکسلی HDTVI و 4K با همان ساختار سیم کشی موجود بهره ببرند. هایکویژن در حال راه اندازی راه حل های آنالوگ HD نسل سوم می باشد. توربو HD 3 نه تنها عملکرد ویدیویی بالاتر را تا ورودی 5 مگاپیکسلی و خروجی 4K را محیا می کند، بلکه تصاویری بدون تأخیر را روی ویدیوی 1080P تا فاصله 800 متر و 720P تا فاصله 1200 متر، روی کابل کواکسیال پشتیبانی می کند.

عملکرد 1080P HD، 5MP HDTVI و 4K

توربو HD 3 کاربری آسان سیستم آنالوگ را در حالی حفظ می کند که پیشنهاد تصاویری تا کیفیت 5 مگاپیکسلی دارد و سیستم نظارتی با کیفیت بسیار بالا را در حالی ایجاد می کند که نیازی به تعویض کابل کشی یا تغییر بستر پسیو نیست. تکنولوژی توربو HD 3 مشکلات مربوط به سازگاری را در زمانی که ترکیبی از سیستم های قدیمی و جدید وجود دارد، حذف می نماید و راه اندازی را ساده و کم هزینه می نماید.

تکنولوژی فشرده سازی H.264+

تکنولوژی فشرده سازی کالیبر بالای H.264+ هایکویژن، بهره انکود را در مقایسه با H.264 استاندارد تا 50% افزایش داده است، که به طور چشمگیری نرخ انتقال داده (bitrate) را با حفظ کیفیت انتقال کاهش می دهد. با توجه به هزینه های حفظ دیتا برای کابران، تکنولوژی H.264+ هایکویژن حافظه مورد نیاز برای ذخیره سازی دیتا در دستگاه های دخیره ساز را کاهش می دهد که در نهایت موجب کاهش هزینه های ذخیره سازی خواهد شد.

تا 1200 متر انتقال تصاویر HD از طریق کابل کواکسیال

تکنولوژی توربو HD 3 هایکویژن تا 1200 متر انتقال تصاویر با کیفیت بالای HD720P و 800 متر برای تصاویر HD1080P را روی کابل کواکسیال تضمین می کند. این فواصل برای سیستم های HD-SDI یا روش های مرسوم آنالوگ دست نیافتنی می باشد.

نصب آسان با تغذیه با کواکسیال (PoC)

ویژگی تغذیه با کواکسیال هایکویژن با توجه به اینکه یک کابل کوآکسیال هم سیگنال تصویر و هم منبع تغذیه را حمل می کند، اساساً نصب را آسان می نماید. این انتقال علاوه بر کاهش زمان نصب، هزینه های مربوط به اقلام مصرفی را نیز کاهش می دهد. علاوه بر این، راه حل آنالوگ توربو HD 3، از پروتوکل UTC برای نصب و تنظیمات از راه دور پشتیبانی می نماید و کنترل منو های OSD و PTZ را روی کابل کوآکسیال امکان پذیر نموده است، که موجب نصب سریعتر و مدیریت آسانتر شده است.


منبع: http://www.sourcesecurity.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی