سیستم های نظارت تصویری

اخبار، آموزش، مشاوره، رفع مشکل و اجرا

سیستم های نظارت تصویری

اخبار، آموزش، مشاوره، رفع مشکل و اجرا

در این وبلاگ قصد دارم تا تجارب سال های فعالیت خود در زمینه سیستم های نظارت تصویری آنالوگ و تحت شبکه را در اختیار شما دوستان عزیز نصاب و استفاده کنندگان این سیستم ها قرار دهم.
به امید خدا بنده به آرامی مطالب را در این وبلاگ قرار خواهم داد. امیدوارم با نظرات و سوالات خود اینجانب را در تکمیل نمودن مطالب این وبلاگ یاری نمایید.
vahsal66@hotmail.com

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به صورت مختصر کلیات مربوط به انتقال تصویر در سیستم های نظارت تصویری آموزش داده خواهد شد

با توجه به استفاده روز افزون از تکنولوژی سیستم های نظارت تصویری در مراکز اداری، تجاری، مسکونی و صنعتی، یکی از موارد جذاب و مورد توجه مشتریان نظارت و مدیریت تصاویر از راه دور و از طریق بستر اینترنت می باشد.

 

فرآیند اول در انجام انتقال تصویر- ابتدا تنظیمات شبکه محلی (local Network) را روی دستگاه DVR انجام می دهیم. برای انجام این تنظیمات وارد منوی تنظیمات دستگاه می شویم

 main menu in h264 dvr

 

در منوی تنظیمات وارد بخش سیستم می شویم.

 

  


سپس وارد قسمت Network می شویم.

 

menu-system-network

 

در قسمت تنظیمات شبکه آی پی آدرس را در رنج آی پی مودم تعریف می نماییم. به عنوان مثال برای شبکه های بسیار کوچک که در آن تنها از یک مودم ADSL استفاده می نماییم، در صورتی که آدرس IP محلی مودم 192.168.1.1 باشد، تنظیمات را به شکل تصویر فوق وارد نموده و OK را می زنیم

 

سپس از طریق یک کابل شبکه DVR را به مودم متصل می نماییم. در این صورت اگر کامپیوتر یا گوشی شما به شبکه محلی مربوط به همین مودم متصل باشند دستگاه DVR را خواهند یافت. بدین منظور کافیست در قسمت آدرس بار مرورگر خود آدرس آی پی دستگاه (http://192.168.1.10) را وارد نمایید. خواهید دید که صفحه ورود به دستگاه روی مانیتور نمایان خواهد شد.

 

البته برای ورود به پنل DVR از طریق مرورگر و انجام تنظیمات پورت فورواردینگ روی مودم جزییاتی وجود دارد که در ادامه مورد بحث و آموزش قرار خواهد گرفت.

 

لطفا با نظرات خود در تکمیل نمودن مطالب بلاگ ما را یاری نمایید.

 

نظرات (۲)

Hi! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you
I genuinely enjoy reading your articles. Can you suggest any other blogs/websites/forums that deal with the
same topics? Thanks a lot!
https://mipcctv.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی